fredag 4. september 2009

Grand Theft Auto: San Andreas (PS2).


Som vi alle vet ble GTA (Grand Theft Auto) serien en stor suksess. Etter GTA: Vice City, ville fansen ha mer. Til Rockstars (skaperne av serien) store overraskelse ble GTA: San Andreas en kjempesuksess. Jeg har spilt spillet en stund nå og jeg synes det er på tide å si hva jeg syntes om spillet. Spillet kom til Europa den 29. Oktober 2004.

I spillet så får du et valg om hva du kan gjøre. Du kan A). Fullføre spillet ved å gjøre haugevis med oppdrag, eller B). gå rundt å ha det gøy i byen. F.eks. gjøre kule stunts, skyte politi, gangstere, folk, kjøre tank eller jetpack, stjele tog eller alt annet du kan komme på når du spiller GTA. Skal jeg være ærlig så har jeg det mest gøy når jeg går rundt byen å er en drapsmaskin isteden for å gjøre lange kjedelige oppdrag. Når det gjelder oppdrag så har jeg gjort en del av dem. Jeg har f.eks hjulpet en fyr ved navn CJ med å drepe noen gangstere for han, og jeg har hjulpet en del mafiaer med ting og tang.

Det finnes en del koder til spillet, men for å finne det ut så man man gå på nettet for å finne det ut. Men hvorfor gjøre det? Jeg kan gi deg 3 veldig gode koder her å nå: Jetpack: venstre, høyre, L1, L2, R1, R2, opp, ned, venstre høyre. Liv kode: R1, R2, L1, X, venstre, ned, høyre, opp, venstre, ned, høyre, opp. Våpen: R1, R2, L1, R2, venstre, ned, høyre, opp, venstre, ned, høyre, opp (retningene som sier venstre, ned, opp og høyre må bli gjort på D-paden).

Konklusjon: Du bare må prøve dette spillet fordi det er gøy, voldelig og fordi dette spillet kan jeg anbefale til de som liker litt vold og skyting.
Visste du forresten at dette spillet er blitt kåret som et av de beste videospillene noensinne av Gamtrailers.com?
Karakter: 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar