lørdag 16. januar 2010

Eye Toy Play 2 (PS2).



Jeg har ikke noe spesielt å si, så la oss bare komme i gang. Dagens spill heter Eye Toy Play 2 og kom til Europa i November 2004. Når i November 2004? Er ikke helt sikker, det står ingenting på nettet om nøyaktig når i November.

Gameplay:
Spillet har samme mål og mening som Eye Toy Play 1. Du bruker ingen håndkontrollere, bare hendene dine. Du kan konkurere mot vennene dine til hva som helst. Du kan utfordre dem i nye spill som matlaging, luftgitar, boblepopping, baseball osv.

Problemer:
Du bruker så klart det samme Eye Toy kameraet for å spille spillet, men det blir som vanlig vanskelig å spille spillene fordi kamereaet er for følsomt og er kritisk med lyset. Med andre ord: dette spillet har samme problemer som E.T.P 1.

Gode nyheter om spillet:
Men det er noen forbedringer med dette spillet. F.eks. så kan man spille flere spill enn det man kunne på Eye Toy Play 1, musikken er litt kulere og grafikken er en smule bedre enn E.T.P 1.

Konklusjon: Ellers så er det ikke noe mer å si om spillet bortsett fra at spillet er en smule bedre, spillene er morsomme og E.T.P 2 passer for alle i familien. Men du må huske at det er ikke alltid kameraet fungerer, så det gjelder å stille inn lysene riktig ellers så får man ikke spilt spillet.
Karakter: 5

2 kommentarer:

  1. Det var en morsom innledning på denne anmeldelsen, som vel er din korteste så langt. Kanskje du egentlig ikke hadde så mye å fortelle fordi det var så likt det første EyeToy? Som jeg skrev den gangen, var jeg egentlig ikke så begeistret for det første, og ikke for det andre heller egentlig. Det var alt jeg ville si.

    SvarSlett
  2. EyeToy Play 2 spilte jeg egentlig aldri så mye; selve wow-faktoren hadde falmet litt siden det første spillet.

    En ting jeg har lagt merke til med EyeToy er at man aldri fikk samme kvalitet på kamerabildene hjemme (uansett hvem jeg besøkte) som på reklamene. Man måtte tydeligvis ha en familie som bodde i et fotostudio for å nyte det fullt ut.

    Microsoft lanserer noe som heter Project Natal for Xbox 360 snart, som skal kunne se i 3D. Kort sagt er dingsen det EyeToy burde vært og mer til.

    SvarSlett