mandag 17. august 2009

Oh Snap! It's Pokémon Snap! (N64).


Pokémon Snap er det første og kanskje siste Pokémon-fotograferingsspillet i serien og var ikke akkurat en klassiker for fansen. Spillet kom til Europa den 15. September 1999.

Plottet: Spillet handler om en Pokémonfotograf ved navn Todd. Han blir hentet til en mystisk Pokémonøy av den kjente Pokémon professoren Oak, som trenger høykvalitetsbilder for å støtte sine vitenskaplige oppdaginger.
Gameplay: Du skal for det meste kjøre rundt i et spesielt kjøretøy og ta bilder av mange forskjellige Pokémon som f.eks. Pikachu, Magikarp, Charizard osv. Men det er noen Pokémon du skal jage opp av land for å ta bilde av, det er noen du skal dytte inn i en foss (eks: Magikarp) og det er noen få du skal dytte inn i et hull med lava. En ting som skuffet meg var at det ikke var så mange Pokémon å ta bilder av fordi det er bare 63 Pokémon i hele spillet isteden for alle de første 151, spillet er så kort at det virker på meg som om de brukte veldig kort tid på spillet.

Du tror sikkert at jeg mislikte spillet, men det gjorde jeg ikke. Jeg liker spillet og jeg kunne tenke meg å spille det flere ganger til. PS: Bare så du vet det så er ikke jeg et Pokémon fan. Jeg er det litt, men ikke mye. Karakter: 4-

1 kommentar:

  1. Pokemon er definitivt ikke min greie. Jeg blir stressa bare av å tenke på det - høye lyder, usammenhengende bilder og usjarmerende figurer. Men anmeldelsen var fin.

    SvarSlett