onsdag 1. juli 2009

Goldeneye (N64).


Det finnes bare 2 James Bond spill til Nintendo 64: "Goldeneye" og "The World is not enough." Den jeg kjenner best til og som jeg har spilt er "Goldeneye." Spillet kom til Europa den 25. August 1997.

Goldeneye på Nintendo 64 har samme handling som filmen, har nesten alle personene fra filmen og i spillet får du bruke James Bonds pistoler og våpen inkludert The Golden Gun. I spillet skal du for det meste gå rundt å skyte russere og tyskere. Du skal også samle på gjenstander for å komme inn dører og du skal beskytte folk som Natalya og mange andre du møter etter hvert i spillet. Det her gjør du når du spiller alene så klart, men du kan også spille med flere folk fordi dette er et 1 player og et multiplayer spill der alle får muligheten til å være på en måte James Bond. I multiplayer mode så kan velge enten å spille 2 mot 2, 3 mot 1 eller alle mot alle. Det synes jeg er gøy fordi jeg har alltid likt skytespill som Conker's Bad Fur Day (i multiplayer mode da) fordi jeg synes det er litt underholdene å skyte hverandre i videospill.

Spillet synes jeg er underholdene, men det er ikke akkurat det beste videospillet jeg har spilt i hele mitt liv + av og til så er det vanskelig å komme seg opp en trapp fordi spaken på håndkontrollen din av og til ikke reager på hvor du vil gå hen.
Karakter: 5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar